måndag, januari 29, 2007

Paul Auster

En bra egokick är att klicka på adlibris-länken och se vad andra som köpt min bok har köpt för böcker. Nu såg jag att någon köpt Dårskaper i Brooklyn av Paul Auster. Det gör mig väldigt nyfiken. Jag gillar Paul Auster. Försökte läsa om The Book Of Illusions nyligen men bröt ihop efter några sidor för att den var så bra och för att det dog barn i början. Blev tvungen att kasta den ifrån mig för att inte sugas in.

Att man köpt Så funkar fotboll och Svennis krig är inte lika upphetsande även om jag oxå har Olas bok.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kära fru Lagerlöf också. Kejsarn av Portugallien. Inte illa att folk förknippar Mats Hård med en sån klassiker.

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Illusionernas bok har jag också läst, dock på svenska som du kanske märker med tanke på den svenska titeln. En riktigt bra bok, med synnerligen mycket annorlunda kopplingar, vinklar och vrår. En annorlunda bok helt enkelt, men bra, det är den allt!
Fortsätt skriv Olle, keep up the good work...
Forza Elfsborg

11:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home