lördag, januari 27, 2007

Mitt eget MySpace

Jag har inget MySpace än. Jag skäms över detta. Antagligen är jag den siste. Jag har bara en sketen blogg. Än så länge.

Ny serie börjar nu. Just nu bör du ... Olika områden. Först ut är Internet.
Just nu (på nätet) bör du ...
bli stor via Myspace, synas på YouTube, vinna googlefajter, ligga högt på träffsidor, länka till Helle Klein, vara en föregångare, skriva oftare, ha en tydlig åsikt, bli krönikör i en gratistidning, snart släppa nästa bok med anekdoter om dina barn och tänkvärda saker om föräldraskap.
För att ändå vara lite web 2.0 har jag lagt upp en länksamling och kallat den "Mina vänner". Den ser ömklig ut. Jag har inte lagt upp massa tuffa länkar. Det är inte ens mina vänner, det är bara några av de som ibland läser min sida. Jag har inte råd att vara kräsen.

Vill du vara med på min länklista? Skriv en kommentar eller skicka mail. Den är för ynklig nu!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

En sådan ära att få vara med på din vänlista! Och på nåt sätt känner jag mig ändå som din vän, även om vi liksom inte umgås direkt på vänskaplig fot. :)

12:22 em  
Anonymous Anonym said...

Kan bara hålla me med ovanstående skrivare. Tack för att ha lagt till mig på din vän-lista! ;)

8:41 em  
Blogger xx xx said...

Alla får vara med. Det är det som är grejen med internet.

8:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Det vore ju stort att bli länkad till från denna kvalitétssida.

8:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Från din kvalitet till min skit. Men det kanske kan vara något för någon, vem vet.

Jag är regelbunden läsare av din blogg i alla fall. Kanske är det ett fullgott kriterie. http://turattdinmammainteborhar.blogg.se

7:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home