tisdag, april 03, 2007

Romanen lämnad

Har nu skickat manuset till det som ska blimin debutroman till förläggaren. Det känns ... bra. Den känns stabil. Den är bra.

Jag arbetar med den nya hemsidan som ska ligga på www.ollesvalander.se Idag hittade jag några gamla listor jag gjorde när jag skrev Mats Hård. Det är checklistor ifall nån skulle avslöja mig, nödbloggar och pressreleaser. Det finns också ett meddelande från Mats Hård till mig. Inspelat på hans egen bandspelare. Jag började gråta när jag hittade den.

Allt kommer att publiceras på den nya sidan.



Champions League på TV. Henrik Strömblad ser ett tillfälle att återigen prata så mycket som det är mänskligt möjligt under 90 minuter. Nyligen sa han att ljudet inte är det viktigaste i TV, utan bilden; att man ser vad som händer. Jag önskar att han åtminstone lyssnade på sig själv och höll truten ibland. Och så önskar jag fred på jorden och slut på all svält och miljöförstöring och nässpraysflaskor där man får ut allt och det inte blir lite kvar i botten. Suck.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så du har krystat färdigt nu...
Håller tummarna för att läsarna tar hand om din bok på ett bra sätt, och jag är jävligt nyfiken på den.

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home