fredag, maj 04, 2007

Kolumn i metro

Har just skickat en text till metrostadion. Du som bor i Malmö eller ska åka ner för att heja på Hammarby kan läsa den på Tisdag. Ni andra får tanka ner den som en pdf från metros sida eller läsa den här senare. Eller ännu hellre på min nya sajt, jag kommer nog inte att uppdatera den här sidan så mycket vad avser texter etc. innan den är klar.

För övrigt suger den här veckan något grönt. Funderar på att träna hela dagen. Eller fixa oljeläckaget på min mc. Orkar inte läsa mitt manus längre. Blir bara deprimerad. Kanske ska kolla Spiderman 3 klockan 11.45. Jag älskar Spidermanfilmerna. Älskar alla filmer om en loser med en hemlig identitet. En tönt som fått en superkraft och som måste offra allt för sitt uppdrag. Om man bara tar bort superkrafterna och uppdraget är han precis som jag!

Kolumnen? Ja, den är som vanligt konstigare än någonsin. Den handlar nästan inte om någonting. Och ändå allting. Det är då de är som bäst. Tycker jag. Återstår att se vad metro tycker.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Lärarjäveln said...

Ja, varför vill man låtsas vara någon man inte är? Eller rättare sagt: varför vara någon man låtsas man inte vill vara? Eller varför vara någon man låtsas vilja vara? Nu blev det jävligt krångligt...

11:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home