onsdag, maj 02, 2007

Fotboll

Är det så att spelarna i Damallsvenskan måste sälja bingolotter? Jag undrar. Om någon vet, vänligen mejla.

Hur ska Milan kunna vända i kväll? Min kompis Anders tror det. Jag tror det blir en nordengelsk final i Aten, jag.

Min kompis A. i Malmö ska göra ett statement och börja gå på Ldb FC Malmös matcher. Själv funderar jag på att skaffa ett eget favoritlag i Damallsvenskan. Ett man verkligen håller på. Jag skulle vilja välja Djurgården, men Hammarby spelar närmare. Och det skulle va hårt att behöva säga att hjärtat klappar för Djurgården eller Hammarby. Vad skulle det göra för min anti-Stockholm-image som jag odlat så framgångsrikt?

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så är det altså. Man gör ett statement om man börjar kolla på damfotboll. Själv ser jag ingen anledning att varken göra ett statement eller kolla på damfotboll. Finns ju roligare sporter jag inte hinner se och viktigare politiska frågor jag inte engagerar mig i.

12:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home