tisdag, februari 20, 2007

Vad är det med Zlatan?

Jag bara tänkte på en sak. Hur är det möjligt att misslyckas med att vara med i ett landslag? Vilken nivå av social kompetens befinner man sig på för att det ska gå så åt helvete? Jag tänker inte bara på Zlatan, även de andra kan ha ett finger med i spelet, men det är ändå han som är utanför laget. Jag menar hur svårt kan det rimligen vara att vara asbra på fotboll och spela i ett lag? Det har gjorts förr. Och Lagerbäck, som chef, hur är det möjligt att misslyckas? Det är inte hjärnkirurgi. Eller jag vet inte, förresten. Jag kan inget om hjärnkirurgi.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Om Zlatan inte vill vara med i lansdslaget kan han dra åt helvete. Det är nästan så att jag hoppas att han pajjar knäna i en tragisk hårbleknings/silikonbröst- incident i hemmet och blir fotbollinsivalid och om fem år väger 190 kilo och driver en tobaksbutik i Årjäng dit han flytt efter skillsmässa och skandalbeteende på idrottsgalan, där han skallade ner systrarna Kallur i toalettkön samt i samband med utdelningen av ett pris på scen, med vitpudrad näsa hotat sticka kniven i Ingemar Stenmark.

Fast helst vill jag bara att han kommer tillbaka.
Kom tillbaka Zlatan din stornästa jävel!

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home