måndag, april 16, 2007

Junk

Min roman kommer att heta Junk. Vet inte om jag skrivit det.

Har i dag gått av och an, städat kontoret, gjort bokföring, skickat fakturor till Göteborgare och allt annat trist. Där emellan har jag stirrat på tangentbordet. Det kallas "den kreativa processen" och kommer att sluta i en artikel om Elvis Presley och jag. Eller nåt.

Någon frågade om jag krystat färdigt. Jag antar att det syftar på födslovärkar. I så fall är svaret ja. Nu är det väl efterbörden, antar jag.

Ikväll kollar jag Mff mot Gais.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skillnaden mellan att skriva en bok och titta på ngt så tråkigt som MFF-GAIS måste vara monumental...

10:46 em  
Blogger xx xx said...

Framförallt står det inte 300 skåningar och skriker när man skriver bok.

5:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home