onsdag, april 18, 2007

blogglista

Blev intervjuad av en elev från Poppius om bloggeri. Hade en strategi för hur jag skulle svara som var bra och cool. Den gick åt helsike direkt. Hon lät söt och jag babblade på som en idiot tills hon var tvungen att lägga på.

Hon avslutade med att be mig nämna min egen topp fem över bloggar. Jag blev tvärtyst. Krystade ut mig några tråkiga exempel. När hon lagt på skrev jag ihop denna lista och skickade istället:

Fem bloggar jag hade velat läsa om de funnes:
1. Jag är Skåne-Jenny.
2. Damfotboll.blogspot.com -elva elitspelare gruppbloggar om träning och match.
3. Fyra flinande sportfånar och så jag. -Den svartrockande lillasystern Jihdes blogg om sitt liv.
4. Öhrnen har landat -Peter Öhrn kommer med uppmuntring och delar med sig av sina visioner för SR och annat.
5. Satans blogg -den riktiga alltså.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:11 em  
Blogger xx xx said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

12:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home